četrtek, 1. november 2018

17:25

17. DAN

NEVROLOŠKA AMBULANTA AISTI

Še zadnje dni na delu sva kot prej pričeli ob 9.00. Dan se je zelo vlekel, saj na kliniki ni bilo skoraj nič pacientov. Imeli smo le nekaj MRI slikanj, ultrazvok pri mopsu, ni pa bilo nobene operacije.

Po praksi sva odšli na otok Suomenlinna, katerega sta si Urša in Vesna s profesorico ogledali že prvi teden. Midve pa sva sklenili, da zadnje dni izkoristiva za izlete. Za las sva ujeli trajekt, ki naju je popeljal do prečudovitega otoka. Po dvajsetih minutah plovbe sva stopili na kopenska tla. Sprehodili sva se čez most do robov otoka in tam naredili nekaj slik. Ujeli sva še lep sončni zahod, a se je kmalu stemnilo, zato sva počasi odšli proti trajektu za nazaj. Ker sva imeli do odhoda še osemnajst minut, sva odprli vrata bližnjega marketa. Privoščili sva si nekaj toplega peciva in čokolado. Za piko na i, pa sva se, obe prehlajeni z žepi polnimi robčkov, odločili še za sladoled. Ker je bil zelo dober in jih je bilo v paketu šest je vsaka pojedla tri(zmanjkalo jih je še preden so minile tri minute).

Ko smo se izkrcali sva se po strmi ulici vzpeli do še enega marketa, kjer sva kupili hrano za večerjo. Prišli sva v prazno stanovanje saj najinih sostanovalk še ni bilo. Sedaj piševa blog, kmalu pa večerja in kar malo utrujene spat.

VETERINARSKA FAKULTETA

Na današnji praznični dan, ki ga finci ne praznujejo, naju je zjutraj za spremembo pričakalo sonce in lepo rožnato nebo.Za dobrodošlico so naju prosili ,če lahko Hessota in Villeta- tamkajšnja učna konja peljeva v izpust. Seveda sva bili tega opravila zelo veseli, saj sva se dan pred tem z njima kar dobro spoprijateljili.

Najin prvi pacient je bil konj, ki naj bi imel blokado v nogi in je šepal. Konja smo zato najprej več časa opazovali pri gibanju, najprej na trdi nato pa na mehki podlagi. Šepal je na prednjo desno nogo. Po tem mu je veterinarka skušala odstraniti blokado, nato pa so ga spet opazovali pri gibanju.

Nato sva spremili kobilo na rtg, kjer so slike pokazale da ima manjši zlom piščali. S kobilo smo šli kasneje tudi na U, da je veterinarka bolj natančno pregledala njeno nogo.

Po kosilu sva odšli k najbolj ubogem pacientu tega dneva. To je bil mlad žrebiček, ki je imel ogromno ugriznih ran po celem telesu. Pogrizel ga je namreč drug konj. Dlako okoli ran smo mu pobrili, rane očistili in razkužili.

Po končani praksi sva lovili še zadnje sončne žarke dneva, se usedli na kolo in se podali proti čudoviti kavarni ob obali. Za nazaj grede sva se ustavili še v trgovini, v centru mesta pa je nastopal še dober glasbenik, zato sva se odločili da ga poslušava malo dlje časa.