ponedeljek, 15. oktober 2018

15.10.2018
16:40
2. DAN - PRVIČ NA DELOVNEM MESTU

Budilka ob 06.20 nas je zbudila, da smo se pripravile na prvi dan prakse. V mestnem središču smo kupile vozovnice za tri tedne za prevoz z vlakom in avtobusom. Z nekaj težav s transakcijo denarja in pol urnega iskanja pravega avtobusa, smo končno odšle proti veterinarski fakulteti. Razkazali so nam ambulante za male živali, na drugi strani pa oddelek za konje. Več o dnevu na fakulteti bosta napisale Urša in Vesna, saj sva se Urška in Irma s profesorico odpravili proti nevrološki kliniki Aisti, ki je oddaljena 45 min stran od našega stanovanja.

Sprejelo naju je prijazno osebje z zelo dobrim znanjem angleščine. Tudi nama so najprej razkazali prostore, nama dali delovne obleke in priponke, nato sva lahko pričeli z delom.  Še enkrat sva naredili krog po kliniki in se spoznale ter poklepetale z osebjem, katerih imena bova osvojili skozi tri tedne. Poleg naju so na praktičnem usposabljanju tudi študentje iz Latvije, Estonije in Švedske. Na kliniki Aisti imajo opravka z operacijami živčnega sistema, s tumorji,ki pritiskajo na živce,epilepsijami v glavnem z vsem kar je povezano z živci. Bili sva prisotni pri čipiranju in preverjanju morebitnih motenj sluha pri tri mesece starih psičkih. Ob 15.00 sva zaključili najin dan na kliniki in se odpravili na vlak. Ko sva prišli v stanovanje sva si skuhali kosilo.

Po odhodu Urške, Irme in profesorice sva pričeli z delom. Pod vodstvom glavnih veterinarskih tehtnic sva odšli vsaka k svojemu pacientu. Imeli sva primer fox terierja s končno diagnozo –fibrozo pljuč. Na psu smo najprej opravili rtg, nato pa naj bi mu vzeli vzorec sluzi iz pljuč. Po dobrem pregledu rtg-ja se je veterinarka odločila za Ctg, saj je sumila na pljučno fibrozo. Psa smo sedirali ter ga položili v kapsulo na mizo za ctg. Po opravljenem slikanju je veterinarka potrdila svoje sume.

Žal bolezen ni ozdravljiva, znake se lajša samo simptomatsko. Drugi primer je bil border collie, kateremu so pred 3 leti odstranili levo ledvico. Zaradi težav z uriniranjem ter prekomernim pitjem vode smo opravili ultrazvok sečil, hkrati pa pregledali še prebavila. Ultrazvok ni pokazal nobeni nepravilnost, zato so ga poslali na nadaljne preiskave. Delo sva ta dan zaključili prej kot je bilo rečeno, saj ta dan ni bilo veliko pacientov. Z avtobusom sva se odpravili nazaj v stanovanje ter si skuhali kosilo. Pri nama se je oglasila tudi zelo prijazna gostiteljica, ki nama je prinesla ključe za kolesa. Okoli pete ure sva se s kolesi odpravili na obalo, kjer sva se dobili s profesorico. Skupaj smo si ogledale del mesta, med drugim tudi uspensko katedralo, nato pa nas je pot vodila po mestu mimo raznih kipov ter trgovin. Naša pot se je zaključila v starbucksu, kjer smo si ob  dolgem pogovoru privoščile »pumpkin spiced latte«. Okoli devete ure sva prišli nazaj v stanovanje, si pripravile večerjo ter pričele s pisanjem tega bloga.