torek, 23. oktober 2018



22.10.2018
20.27

9. DAN

NEVROLOŠKA AMBULANTA AISTI

Teden za nami je mimo in po sproščenem vikendu smo se spet odpravile nazaj na delo. Ta teden prakso opravljava popoldne in sicer od 12.00 pa do 18.00, da vidiva delo še popoldan. Kakor iz ure lahko razberete, sva ustali kar zgodaj in sicer ob pol enajstih, potem pa kakor prejšnji teden z vlakom do ambulante. Ta dan ni bilo veliko dela, tako da sva le nekaj malega pospravili in ko ni noben gledal tudi zaplesali hjehe. Rekli so, da bo jutri več operacij in ob šestih sva tako počasi odšli proti domu. Odšli sva še v trgovino po sestavine za najino pozno kosilo in prikorakale do toplega doma. Ko sva pojedli se je Urška zaklepetala z Uršo, jaz pa sem se spravila pisati blog, vendar ni bilo internetne povezave. Blog za danes bomo objavile jutri.


MOJA DOGODIVŠČINA NA ŠVEDSKEM

V petek sem se v strahu pred zamudo leta na letališče odpravila že 6 ur pred dejanskim vzletom. Na železniški postaji sem za pomoč ob nakupu karte povprašala tamkajšnje ljudi, ki so mi z veseljem pomgali. Vožnja do letališča je trajala pol ure, nato pa se je začel zame najbolj neprijeten del. Karto za letalo sem rezrvirala že štiri mesece prej po internetu. Prvič sem bila sama na letališču, vendar sem se dobro znašla in vse je teklo kot po maslu. Ob isti uri kot sem odšla, sem prispela na Švedsko. Tam me je pričakala moja prijateljica, ter vzrediteljica mojega prvega psa ( ima psarno Tarasov). Po 45 minutni vožnji sva prispeli v njen dom. Tam me je osem krasnih psov takoj zasulo s poljubčki. Seveda so mi na mrzlem severu tudi greli posteljo, naslednje jutro pa sva vse skupaj peljali na sprehod. Popoldne sva obiskali mesto Uppsala, kjer sem videla nekaj znamenitosti starega dela mesta. Zvečer je bila vabljena na rojstnodnevno zabavo svoje veterinarke, ki sem se je udeležila tudi jaz. Tam sem poizkusila njihovo narodno jed, ki jo pripravljajo ob rojstnih dnevih. Zgleda kot torta okus pa ima po sendviču. Žal sem na Švedskem ostala samo dva dni, tako da sem nedeljsko dopoldne izgoristila za cartanje psov. V teh dveh dneh sva se veliko pogovarjali o pasmi, sami vzreji in drugih vzrediteljih, tako da sem se naučila marsikaj novega. V nedeljo ob treh sem se žal morala posloviti od vseh psov. Šli sva še na ogled najstarejše Švedske prestolnice, nato pa sem se ob 8.30 odpravila nazaj v Helsinke.





VETERINARSKA FAKULTETA

V ponedeljek sva zjutraj prakso pričeli na oddelku za konje. Tam bova delali današnji teden. Veterinarkam in študentkam sva pomagali pri fiksaciji konj, sodelovali pa sva tudi pri ultrazvoku noge konja ter rtg-ju  konjske noge, sodelovali pa sva tudi pri spiranju zobne fistule, konju z ognojkom v kopitu, pa sva le to primerno povile.

Popoldne sve preživele v mestnem središču, kjer si je Vesna kupila nove jahalne škornje, nato pa sva si šle v trgovino iskat zaloge hrane za ta teden.
...zaradi težav z wifi povezavo na telefonih bova slike dodale kasneje

Ni komentarjev:

Objavite komentar