sobota, 27. oktober 2018



27.10.2018
20:26

13. DAN

Ko so nekateri že imeli kosilo, sva Urška in Irma še lepo spali v topli postelji. Ura je odbila dvanajst  in bil je že počasi čas, da vstaneva. Pojedli sva najin zajtrk in naredili načrt za danes. Zlikali sva obleke, naredili še računico in se odpravili po nakupih. Prvo sva se ustavili v Arnolds shop(razumljivo) in kupili šest krofov. Vzeli sva si jih za s sabo in odšli v lokal Joe & The Juice na kapučino. Natakar za šankom se je pošalil in se zahvalil, da sva mu prinesli krofe. Zaradi njegove prijaznosti sva mu ponudili, da si lahko vzame en krof po njegovi izbiri. Kljub temu, da je sama kava stala štiri evre, je bila odlična in kakor lahko vidite na sliki, vredna svoje cene. Če boste kadarkoli obiskali Finsko priporočava ta lokal. Po odlični kavici sva odšli po nakupih. 


Vmes sva srečali še Uršo in Vesno, ki sta prav tako nakupovali. Kupili sva nekaj oblek in si še malo ogledali na okoli. Zunaj je še vedno, kakor prej, zelo vetrovno in mrzlo, tako da smo se odločile, da bomo odšle domov. Ob enem pa je bila ura že sedem in so se trgovine zapirale. Ko sva z Irmo prišli domov sva si skuhali večerjo, po tem blogu pa bova gledali film. 


Danes sem se končno lahko zbudila malo kasneje in sicer ob 9h. Vsa ostala dekleta so še spala, jaz pa sem se počasi začela odpravljati, saj sem je moj vlak za v Espoo odrinil ob 10.42. odkolesarila sem do trgovine, kjer sem kupila še priboljške za pse ter čokolado za mojo gostiteljico. Zaradi velike gneče v trgovini sem na vso moč tekla na železniško postajo, kjer sem komaj ulovila vlak. Isti trenutek kot sem stopila vanj je odrinil. Vožnja v Espoo je trajala 25 minut na peronu pa sta me pričakala prijatelja moje prijateljice Tarje skupaj z njunim borzojem. Tarja je lastnica očeta mojega prvega psa.Vožnja do nje je trajala približno 30min saj živi na podeželju. Med vožnjo so bili seveda tema našega pogovora psi. Ko smo prispeli v Lohjo so nas na vhodu že pričakovali trije prijazni smrčki-Fonso, Felek in Vilko. Zasuli so nas z velikimi nasmeški in poljubčki. Lepo je bilo končno v živo spoznati Tarjo in Fonsota, ki je bil iz moje strani deležen masaže, stiskanja in poljubčkov. Takoj ko sem odprla zadrgo na nahrbtniku ter ven zvlekla priboljške je vame strmelo 4 pare toplih oči in vrečka je bila v trenutku prazna. Naš pogovor je tekel ob toplem čaju in finskih dobrotah. Imela sem se zelo lepo a vedno na žalost pride čas za poslovitev. Objela sem še vsakega psa posebej na koncu pa še Tarjo, se poslovila in odpravili smo se nazaj v Espoo. Zaradi ledeno mrzlega vetra in le 2 stopinj, sem se odločila, da je najbolje da se odpravim proti domu. Vesna se je med tem pridno učila matematiko popoldne pa sva se podali v trgovine, v center mesta.


Moji srčki- Vilko, Fonso, Felek, Faraon


Tarja in Fonso




Ni komentarjev:

Objavite komentar